კომპონენტი
|
დაბალი
1-2
|
საშუალოზე დაბალი
3-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
ურთიერთგაზიარების და მოსმენის
უნარი
|
არ
აქვს გაზიარების უნარი
|
უჭირს
მოსმენა და გაზიარება
|
ცდილობს
გამოავლინოს გაზიარების და მოსმენის უნარი
|
შეუძლია
მაგრამ სრულყოფილად ვერ ავლენს მოსმენისა და გაზიარების უნარს.
|
თავისუფლად
შეუძლია და აქვს მოსმენისა და ურთიერთგაზიარების უნარი.
|
მსჯელობა, ანალიზი საკუთარი
აზრის დასაბუთება
|
არ
შეუძლია საკუთარი აზრის გამოთქმა, ვერ მსჯელობს.
|
არ
არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება.
|
ცდილობს
საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
|
გამოთქვამს
საკუთარ აზრს, მსჯელობს, თუმცა უჭირს ანალიზი.
|
შეუძლია
არგუმენტებით მსჯელობა და საკუთარი აზრის დასაბუთება. აკეთებს ანალიზს.
|
დავალების სწორად გააზრება
|
ვერ
იაზრებს დავალებებს, რადგან არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
|
უჭირს
დავალების გააზრება
|
ცდილობს
დავალებების გააზრებას მასწავლებლის დახმარებით.
|
შეუძლია
დავალების გააზრება, თუმცა აქვს ხარვეზები.
|
შემოქმედებითად,
გააზრებულად ასრულებს ყველა სახის დავალებას.
|
შენიშვნების გათვალისწინება
და შესწორება
|
არ
აქვს დავალება და შენიშვნებიც არ ესაჭიროება.
|
არ
შეუძლია მიიღოს შენიშვნები და არც ითვალისწინებს.
|
უჭირს
შენიშვნების მიღება და არაკორექტულია. ზოგჯერ ითვალისწინებს.
|
ითვალისწინებს
მასწავლებლის მიერ მიცემულ შენიშვნებს.
|
იღებს
და ითვალისწინებს ყველა სახის შენიშვნებს, იყენებს საკუთარ საქმიანობაში.
|
воскресенье, 30 октября 2016 г.
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий