воскресенье, 30 октября 2016 г.

შეფასების სქემა





კომპონენტი
დაბალი
1-2
საშუალოზე დაბალი
3-4
საშუალო
5-6
საშუალოზე მაღალი
7-8
მაღალი
9-10
ურთიერთგაზიარების და მოსმენის უნარი
არ აქვს გაზიარების უნარი
უჭირს მოსმენა და გაზიარება
ცდილობს გამოავლინოს გაზიარების და მოსმენის უნარი
შეუძლია მაგრამ სრულყოფილად ვერ ავლენს მოსმენისა და გაზიარების უნარს.
თავისუფლად შეუძლია და აქვს მოსმენისა და ურთიერთგაზიარების უნარი.
მსჯელობა, ანალიზი საკუთარი აზრის დასაბუთება
არ შეუძლია საკუთარი აზრის გამოთქმა, ვერ მსჯელობს.
არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. უჭირს საკუთარი აზრის დასაბუთება.
ცდილობს საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
გამოთქვამს საკუთარ აზრს, მსჯელობს, თუმცა უჭირს ანალიზი.
შეუძლია არგუმენტებით მსჯელობა და საკუთარი აზრის დასაბუთება. აკეთებს ანალიზს.
დავალების სწორად გააზრება
ვერ იაზრებს დავალებებს, რადგან არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში.
უჭირს დავალების გააზრება
ცდილობს დავალებების გააზრებას მასწავლებლის დახმარებით.
შეუძლია დავალების გააზრება, თუმცა აქვს ხარვეზები.
შემოქმედებითად, გააზრებულად ასრულებს ყველა სახის დავალებას.
შენიშვნების გათვალისწინება და შესწორება
არ აქვს დავალება და შენიშვნებიც არ ესაჭიროება.
არ შეუძლია მიიღოს შენიშვნები და არც ითვალისწინებს.
უჭირს შენიშვნების მიღება და არაკორექტულია. ზოგჯერ ითვალისწინებს.
ითვალისწინებს მასწავლებლის მიერ მიცემულ შენიშვნებს.
იღებს და ითვალისწინებს ყველა სახის შენიშვნებს, იყენებს საკუთარ საქმიანობაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий