თემა: რას ნიშნავს იყო სახელმწიფო მოქალაქე?
მიზანი: მოსწავლე შეძლებს აღწეროს საქართველოს მოქალაქეობის საფუძვლები და შეადგინოს ასაკობრივ დროის ხაზზე, რათა მიუთითოს მასზე საქართველოს მოქალაქის ძირითადი უფლებები,მოვალეობები და მათთან დაკავშირებული პასუხისმგებლობები.ინფორმაციის მიღებისა და გააზრების, მსჯელობის, დასკვნების გაკეთებისა და წერითი მეტყველების უნარ-ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები:
IX.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციური უფლებები და თავისუფლებები, მოვალეობები და პასუხისმგებლობები.
გაკვეთილის მსვლელობა:
აქტივობა 1: გონებრივი იერიში(5წუთი)
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვას რას ნიშნავს მოქალაქე, არიან თუ არა ისინი საქართველოს მოქალაქეები., რა იციან მათი უფლებების შესახებ.
აქტივობა 2. მინი ლექცია - მოსწავლეებს ვესაუბრები მოქალაქის უფლებებზე და მოვალეობებზე
აქტივობა 3. მოსწავლეები ადგენენ ა.კ.რ. ,,მოქალაქის" ირგვლივ
აქტივობა 4:კითხვის დასმა, მოსწავლეები ახალი გაკვეთილის გარშემო დაუსვამენ ერთმანეთს შეკითხვებს.
საშინაო დავალება: წერილობით ჩამოაყალიბეთ რა მოვალეობები გაქვთ საკუთარი აზრის გამოთქმისას და სხვისი აზრის მოსმენის დროს?
შეფასება:განმსაზღვრელი, ჩართულობის რუბრიკა, რეფლექსია
სასწავლო რესურსები: სახელმძღვანელო, ნ. ტალახაძე, გამომცემლობა სიდი, დამხმარე სახელმძღვანელო ,,როგორ გავხედე აქტიური მოქალაქე" - ავტ: ნ. ბესელია, ფოტომასალა
მიზანი: მოსწავლე შეძლებს აღწეროს საქართველოს მოქალაქეობის საფუძვლები და შეადგინოს ასაკობრივ დროის ხაზზე, რათა მიუთითოს მასზე საქართველოს მოქალაქის ძირითადი უფლებები,მოვალეობები და მათთან დაკავშირებული პასუხისმგებლობები.ინფორმაციის მიღებისა და გააზრების, მსჯელობის, დასკვნების გაკეთებისა და წერითი მეტყველების უნარ-ჩვევების განვითარება.
მისაღწევი შედეგი და ინდიკატორები:
IX.9. მოსწავლეს შეუძლია გაანალიზოს საქართველოს მოქალაქის კონსტიტუციური უფლებები და თავისუფლებები, მოვალეობები და პასუხისმგებლობები.
- აღწერს საქართველოს მოქალაქეობის საფუძვლებსა და პირობებს.
- ადგენს ასაკობრივ დროის ხაზს, რომელზედაც მიუთითებს საქართველოს მოქალაქის ძირითად უფლებებს, მოვალეობებსა და შესაბამის პასუხისმგებლობებს.
გაკვეთილის მსვლელობა:
აქტივობა 1: გონებრივი იერიში(5წუთი)
მოსწავლეებს დაუსვამ შეკითხვას რას ნიშნავს მოქალაქე, არიან თუ არა ისინი საქართველოს მოქალაქეები., რა იციან მათი უფლებების შესახებ.
აქტივობა 2. მინი ლექცია - მოსწავლეებს ვესაუბრები მოქალაქის უფლებებზე და მოვალეობებზე
აქტივობა 3. მოსწავლეები ადგენენ ა.კ.რ. ,,მოქალაქის" ირგვლივ
აქტივობა 4:კითხვის დასმა, მოსწავლეები ახალი გაკვეთილის გარშემო დაუსვამენ ერთმანეთს შეკითხვებს.
საშინაო დავალება: წერილობით ჩამოაყალიბეთ რა მოვალეობები გაქვთ საკუთარი აზრის გამოთქმისას და სხვისი აზრის მოსმენის დროს?
შეფასება:განმსაზღვრელი, ჩართულობის რუბრიკა, რეფლექსია
სასწავლო რესურსები: სახელმძღვანელო, ნ. ტალახაძე, გამომცემლობა სიდი, დამხმარე სახელმძღვანელო ,,როგორ გავხედე აქტიური მოქალაქე" - ავტ: ნ. ბესელია, ფოტომასალა
Комментариев нет:
Отправить комментарий